Akciós termékekDUPLO® LEGO® LEGO® Alkatrészek LEGO® Kiegészítők LEGO® Minifigurák Újdonságok AugusztusÚjdonságok JúniusÚjdonságok Szeptember | Frissítés alatt ...ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
1. Bevezető, általános rendelkezések: 1.1 Köszönjük, hogy meglátogatta cégünk, a Neonplay International Kft. webáruházát (a továbbiakban: Webáruház). 1.6. A Vállalkozás adatai: Név: Neonplay International Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság 1.7. A Vállalkozás üzleteinek, ügyfélszolgálatainak elérhetősége: Brixcity 2. A Webáruház használata: 2.1. A Webáruházban böngészni a bal oldali keretben lévő terméklista/kategóriák segítségével lehet. A Webáruházban a böngészés regisztráció nélkül is lehetséges. 2.2. Amennyiben valamelyik termékünk felkeltette a kíváncsiságát, úgy kérjük: 2.3. Kérjük céges vásárlóinktól, hogy a megrendelés során szíveskedjenek a pontos nevet és címet megadni. Egyéni vállalkozó vásárlása esetén kérjük vállalkozói engedélye számát feltüntetni. 2.4. Az Általános Szerződési Feltételeket, illetve a szállítási feltételeket vásárlás előtt feltétlenül tanulmányozza át!Az ÁSZF bármikor hozzáférhető és megnyitható a Webáruház oldalának alján található „Információk” menüsorában, továbbá kérésére kollégáink is eljuttatják az ön címére e-mailben. 3. Regisztráció 3.1. Webáruházunkban regisztráció nélkül vásárolhatnak. 4. A vásárlás menete, megrendelés: 4.1. Ha Ön egy terméket meg kíván vásárolni, akkor a kiválasztott terméket helyezze a kosárba a termék alatt feltüntetett gombra kattintva, vagy érdeklődjön telefonon munkatársainknál. 4.2. A megrendelni kívánt áru(k)nak a Fogyasztó egyéni, virtuális kosarában történő elhelyezése nem minősül szerződéses ajánlatnak, ajánlattételi felhívásnak, illetve megrendelésnek, valamint nem jelenti az adásvételi szerződés létrejöttét. A termék „kosárba helyezésével” a Fogyasztó a termék utáni érdeklődését, a rendelés jóváhagyásával vételi szándékát jelzi a Vállalkozás felé. 4.3. Ha úgy érezné, hogy bizonytalan és nem tudja, mit válasszon, vagy milyen terméket keres, úgy: 4.4. A Fogyasztó részéről az adatbeviteli hibák javítására a vásárlási folyamat közben az „Adatok korrigálása” gombra kattintva „A rendelés feladása” felirat megnyomása előtt van lehetőség. A „Kosár” tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható vagy akár törölhető. A Vállalkozást nem terheli felelősség a Fogyasztó által a rendelés során tévesen vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, többletköltségért, egyéb problémákért és hibákért. 4.5. A Fogyasztó, rendeléskor köteles elfogadni az ÁSZF-et és az Adatvédelmi tájékoztatót. Amennyiben az ÁSZF-et és az Adatvédelmi tájékoztatót nem kívánja elfogadni úgy a vásárlás nem zárul le és az elektronikus szerződéskötés sem valósul meg. A vásárlás befejezésekor a Vállalkozás sorszámmal iktatja a rendelést és ezen sorszámmal egyetemben rögzíti, hogy a Fogyasztó elfogadta az ÁSZF-et és az Adatvédelmi tájékoztatót. 4.6. Azt követően, hogy a Fogyasztó kiválasztotta a terméket, a virtuális kosárban elhelyezte, majd jóváhagyta a rendelést, a Webáruház 48 órán belül köteles a vásárlás során megadott e-mail címen visszaigazolni azt, hogy a Webáruház rögzítette Fogyasztó megrendelését, amely a Fogyasztó által közölt vételi ajánlatnak minősül. A visszaigazolás hiányában a Fogyasztó mentesül az ajánlati kötöttsége alól. 4.6.1. A Webáruház részéről történő automatikus visszaigazolás csupán a megrendelés megérkezésének visszaigazolása, az nem tekinthető a megrendelés megerősítésének vagy szerződéses nyilatkozatnak, az nem jelenti azt, hogy megrendelt termék raktáron van. 4.6.2. Úgyszintén nem minősül a megrendelés megerősítésének a Vállalkozás olyan tartalmú egyedi visszajelzése, amelyben a Fogyasztót pl. ideiglenes készlethiányról, vagy az 5.3. pontban foglaltakról értesíti. 4.6.3. A terméket azt követően tekintjük megrendeltnek, hogy a Webáruház a megrendelés során megadott e-mail címen vagy telefonon tájékoztatja a Fogyasztót, hogy a Fogyasztó által a Webáruház részére közölt vételi ajánlatot a Webáruház elfogadta, a rendelést előkészítette szállításra. 4.7. Felhívjuk a Fogyasztó figyelmét, hogy a Webáruház minden véglegesített megrendelést külön megrendelésként kezel. Amennyiben a Fogyasztó a leadott és visszaigazolt megrendelését újabb termékekkel szeretné bővíteni, úgy haladéktalanul, de legkésőbb a csomagnak a futárszolgálat részére történő átadását megelőzően lépjen kapcsolatba a Webáruházzal és megrendelés módosítása céljából. 4.8. A Fogyasztó a megrendelését kollégánkkal egyeztetve a szállítás napját megelőző napig visszamondhatja. 4.9. Amennyiben a Fogyasztó a megrendelés elküldését követően észlel hibát, ezt a rendeles@brixcity.hu e-mail címen jelezheti. 5. Értékesített termékek, eladási árak: 5.1. A Webáruházban szereplő termékek lényeges tulajdonságait, jellemzőit a Fogyasztó a konkrét árucikk információs oldalán a „Bővebben” menüpont alatt ismerheti meg. Az ismertető leírás esetleges pontatlanságáért a Vállalkozás nem tartozik felelősséggel. Az árucikkek információs oldalán feltüntetett képek helyenként illusztrációk. A Webáruházban feltüntetett készletinformációk tájékoztató jellegűek és a raktárkészlet gyors változásai miatt kivételes esetben előfordulhat, hogy egyes termékek a Webáruházban annak ellenére szerepelnek „raktáron” megjelöléssel, hogy az ténylegesen a Webáruházban nincs készleten. A fenti tévedésekért a Vállalkozás felelősséget nem vállal és a hiba felismerét követően a Vállalkozás vállalja, hogy a tényleges elérhetőségről tájékoztatja a Fogyasztót. Az áruk használatára vonatkozó utasításokat, továbbá az áru részletes tulajdonságait a megvásárolt áruhoz mellékelésre kerülő használati utasítás tartalmazza. Vállalkozás az általa forgalmazott termékekhez a jogszabályi előírások keretein belül használati útmutatót csatol. Amennyiben a Fogyasztó véletlenül mégsem kapná meg a használati útmutatót a termékkel együtt, és ezt a tényt haladéktalanul, még a termék használata előtt jelezi az ügyfélszolgálat felé, Vállalkozás azt haladéktalanul pótolja. 5.2. A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett bruttó ár, amely forintban (HUF) értendő. A feltüntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek. A feltüntetett árak nem tartalmazzák a kiszállítás, valamint a csomagolás költségeit. A feltüntetett árak visszavonásig vagy megváltoztatásig érvényesek. 5.3. Amennyiben a termék mellett hibás ár kerül feltüntetésre - különös tekintettel arra az esetre, ha nyilvánvalóan téves, a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő ár vagy nullás ár vagy egy forintos ár kerül feltüntetésre -, a Vállalkozás nem köteles a terméket a hibás áron értékesíteni. Ebben az esetben Vállalkozás haladéktalanul tájékoztatja a Fogyasztót a tévedésről és a termék helyes áráról, amelynek ismeretében a Fogyasztó elállhat vásárlási szándékától. 5.4. A Vállalkozás nem köteles teljesíteni kereskedelmi mennyiség kiszolgálását. 6. Az elektronikus szerződés megkötése, létrejötte: 6.1. Amennyiben a Fogyasztóhoz kizárólag a megrendelése megérkezésére vonatkozó visszaigazolást küldte meg a Vállalkozás, a Felek között a szerződés még nem tekinthető létrejöttnek. 6.2. A Felek között a szerződés akkor jön létre, amikor a Vállalkozás a Fogyasztó által a megrendeléssel a Vállalkozás irányába közölt vételi ajánlatát e-mail, telefax vagy egyéb távközlési eszköz útján elfogadja, visszaigazolja. A szerződés létrejöttével a Fogyasztó egyúttal a Webáruház ÁSZF-ében található rendelkezéseket is elfogadja. A Felek között a szerződés határozott időre jön létre, amely a megrendelt termék Fogyasztó általi átvételével egyidejűleg megszűnik. 6.3. A felek között ilyen módon létrejött szerződés nyelve magyar, azokra a magyar jogszabályok vonatkoznak, az ily módon kötött szerződések nem minősülnek írásbeli szerződésnek, így a Vállalkozás azokat nem iktatja és azok utólag nem hozzáférhetők és nem tekinthetők meg. A Webáruházban leadott megrendelések ráutaló magatartás formájában tett jognyilatkozatnak minősülnek. A Vállalkozás szerződést kizárólag magyar nyelven köt. 7. Fizetés: 7.1. A Fogyasztó által a megrendelés során küldött vételi ajánlat Vállalkozó általi írásbeli elfogadásával a Fogyasztó szerződéskötési ajánlatához kötve van, továbbá fizetési kötelezettsége keletkezik. 7.2. A Fogyasztó fizetési kötelezettségének az alábbi módon tehet eleget: a) A termékek a Neonplay International Kft. üzletében személyesen, szállítási és csomagolási költségtől mentesen is megvásárolhatók. Brixcity b) Az áru kiszállítása esetén a megrendelt termék árát, valamint visszaigazolás során rögzített szállítási és csomagolási költségeket a kiszállításkor a futárnak kell megfizetni. Utánvétes fizetés esetén 300.- Ft készpénzkezelési költséget számít fel a Vállalkozás. A Magyarország egész területére vonatkozó kiszállítási díjakat tájékoztató jelleggel a „Szállítási feltételek” menüpont alatt található táblázat rögzíti. c) A Vállalkozás által a visszaigazolás során küldött e-mailben közölt bankszámlaszámra előre történő átutalással. Amennyiben a vételár a visszaigazoló e-mail kiküldését követő öt (5) munkanapon belül nem kerül jóváírásra a Vállalkozás bankszámláján, abban az esetben a Vállalkozás függőben lévő rendelés címmel emlékeztető e-mailt küld a Fogyasztó részére. Amennyiben a vételár az emlékeztető e-mail kiküldését követő három (3) munkanapon belül nem kerül jóváírásra a Vállalkozás bankszámláján, a Vállalkozás törli a rendelést, melyről e-mailben tájékoztatja a Fogyasztót. 8. Szállítás: 8.1. Személyes átvétel esetén a Fogyasztó a megrendelés során legördülő menüből történő választással jelezheti, hogy üzletünkben személyesen kívánja átvenni a termékeket. Személyes átvétel esetén a Vállalkozás szállítási, utánvételi és csomagolási költséget nem számít fel. A Vállalkozás által küldött visszaigazoló e-mailben a Vállalkozás jelzi, amikor a megrendelt termékek átvételre előkészítésre kerültek, ezt követően a megrendelt termékek a Vállalkozás üzlethelyiségében nyitvatartási időben bármikor átvehetőek. A megrendelt termékeket a Vállalkozás a megrendeléstől számított öt (5) munkanapig tárolja. 8.2. A kiszállítás a Vállalkozás központi raktárából – a Fogyasztó választásának megfelelően – a Magyar Posta által vagy magyarországi fuvarozó vállalattal történik. A megrendelt áru(k) házhoz szállítására a Felek által előre egyeztetett határidőn belül, időpontban és helyszínen kerül sor. A Felek a Ptk. 6:220.§ (1) bekezdése alapján megállapodnak abban, hogy a megvásárolt termék kiszállítási határideje visszaigazolás során rögzített mindenkori határidő, amely 30 napnál hosszabb is lehet. 8.3. A házhoz szállítás díjköteles, amelyet a Fogyasztó köteles megfizetni. Az aktuális szállítási díjakat a Vállalkozás a visszaigazoló e-mailben közli a Fogyasztóval. A várható szállítási díjakról a Fogyasztó tájékoztató jelleggel a Webáruház honlapján a „Szállítási feltételek” menüpontban tájékozódhat. 8.4. A szállítási módot a Fogyasztó a Webáruházban történő rendelés során választhatja ki. Amennyiben a termék(ek) átvételének / kiszállításának várható időpontja megváltozik, a Vállalkozás arról haladéktalanul értesíti a Fogyasztót. 8.7. A kiszállított csomag a Fogyasztó által megrendelt terméket tartalmazza a jogszabály által megkövetelt jótállási iratokkal együtt. Abban az esetben, amikor azt a hatályos jogszabályok kötelezően előírják, a csomag tartalmazza a magyar nyelvű használati útmutatót is. 8.8. A futár a megrendelt csomagot telefonon egyeztetett időben és feltételek szerint juttatja el a címzett részére. Amennyiben a címzett nem található a megadott címen a futár a megadott címen értesítést hagy, ezért kérjük, hogy lehetőleg olyan címet adjon meg, ahol át is tudja venni a küldeményt, ez lehet a munkahelye is. Ha az átvevő személye a címzettől eltérő személy kérjük azt a megrendeléskor – az átvételre vonatkozó egyéb információ mellett – a megjegyzésben feltüntetni. A futár a megrendelt csomagot munkaidőben szállítja ki a címzett részére. Amennyiben nincs lehetősége a megrendelt csomagot munkaidőben átvenni, kérjük az átvétel helyének válassza a Csomagpontot. 9. Vásárlástól való elállás (lásd még: 1. számú melléklet) 9.1. Elállási / felmondási jog gyakorlásának határideje 9.1.1. A Fogyasztó – vagyis a Ptk. 8:1§ (1) 3. pont értelmében a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy – a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 20. §-a alapján: 9.1.2. A Fogyasztó ezen elállási jogát a szerződés létrejöttének napja (6.2 pont), és a termék(ek) átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja. 9.1.3. Az elállási / felmondási jog a Webáruházon keresztül értékesített termékre vonatkozik. 9.2. Elállási / felmondási jog gyakorlásának módja 9.2.1. A Fogyasztó az elállási / felmondási jogát a jelen ÁSZF 2. sz. mellékletét képező nyilatkozat-minta felhasználásával, vagy az elállásra / felmondásra vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja. 9.2.2. Az elállási / felmondási nyilatkozatot a Fogyasztó személyesen teszi meg, vagy az alábbi úton juttathatja el a Vállalkozás részére: Postacím: 4031 Debrecen, Kishatár u. 9. Park Center 9.2.3. Határidőben érvényesítettnek kell tekintetni az elállási / felmondási jog gyakorlását, ha a Fogyasztó az elállási / felmondási nyilatkozatát a határidő lejárta előtt a Vállalkozás részére elküldi (postára adja). 9.2.4. A Fogyasztó elállási / felmondási jogát a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 29. §-ban foglalt esetekben nem gyakorolhatja különösen, de nem kizárólagosan: 9.2.5. Amennyiben a szerződéshez járulékos szerződés is kapcsolódik, a Fogyasztó elállási / felmondási jogának gyakorlása a járulékos szerződést is felbontja vagy megszünteti. 9.2.6. Az elállási / felmondási jog gyakorlása során a Fogyasztó jóhiszeműen köteles eljárni, jogát rendeltetésének megfelelően köteles gyakorolni. Ezen joggyakorlás nem vezethet a joggal való visszaéléshez a Vásárló részéről (Ptk. 1:5. §) 9.3. A Felek kötelezettségei elállás / felmondás esetén 9.3.1. A Vállalkozás kötelezettségei a) A Vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 (tizennégy) napon belül visszatéríti a Fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget (ideértve a Fogyasztó által megfizetett legolcsóbb kiszállítási mód díját is kivéve, ha az elállással érintett termékkel együtt más olyan termék is kiszállításra került, amely tekintetében a Fogyasztó nem élt az elállási jogával). A Vállalkozás az elállással érintett árucikk ellenértékét a termék személyes visszajuttatásakor azonnal visszafizeti. A Vállalkozás utánvéttel visszajuttatott termékeket nem vesz át és ilyen módon a termékek összegét sem téríti meg. b) A Vállalkozás a Fogyasztónak visszajáró összeget a Fogyasztó részére személyesen vagy a Fogyasztó által megadott bankszámlaszámra téríti vissza. A Vállalkozás nem vállal felelősséget a Fogyasztó által megadott adatok (pl. bankszámlaszám) pontatlanságából vagy helytelenségéből eredő teljesítési hibákért. c) A Vállalkozás mindaddig visszatarthatja a visszafizetendő összeget, amíg a Vásárló a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte. 9.3.2. A Fogyasztó kötelezettségei a) A Fogyasztó elállás esetén köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 (tizennégy) napon belül visszaküldeni, illetve a Vállalkozásnak vagy a Vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni, kivéve, ha a Vállalkozás a Fogyasztó elállását követő tájékoztatás során vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a Fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi. A visszaküldött vagy személyesen átadott terméket Vállalkozás a termékeket bontott csomagolással – a termék sértetlen állapotában hagyása mellett –, illetve bontatlan csomagolással veszi át. A fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogát 1.) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti; 2.) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a jog gyakorlására nyitva álló 14 napos határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ; 3.) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak; 4.) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében; 5.) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza; 6.) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel; 7.) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor; 8.) - a fogyasztó által kifejezetten kért szolgáltatásokon és a karbantartás vagy a javítás elvégzéséhez felhasznált cserealkatrészeken felül kínált szolgáltatások vagy termékek kivételével - olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából; 9.) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta; 10.) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével; 11.) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében; 12.) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki; 13.) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát. 14.) A Fogyasztó a terméket személyesen átadás, fuvarozás útján, postai küldeményként, vagy futárszolgálattal küldheti vissza. Ha a Fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a Vállalkozás nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket (pl. expressz szállítási mód költségei). c) A vásárolt termék sérülésmentes, sértetlen vagy bontott csomagolásban történő visszajuttatásának közvetlen költségeit a Fogyasztó köteles viselni (ideértve az az esetet is, ha a termék jellegéből adódóan postai küldeményként nem adható fel). A Fogyasztó felelősséggel tartozik a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért. Amennyiben a vásárolt termék sérülten, vagy a nem rendeltetésszerű használatból eredő értékcsökkent állapotban érkezik vissza a Vállalkozáshoz, úgy a felek egyeztetést kezdeményeznek a sérülésből vagy a használatból eredő értékcsökkenés megállapítása tárgyában, szükség esetén független szakértő bevonása útján. Ez esetben a Vállalkozás a termék igazolt módon megállapított csökkentett árát fizeti vissza a Fogyasztó részére. Amennyiben a Webáruházban vásárolt termék a Vállalkozásnak fel nem róható okból rendeltetésszerű használatra alkalmatlan állapotban érkezik vissza a Vállalkozáshoz, a Vállalkozó nem vállalja a vételár visszatérítését. 10. Jótállás, kellékszavatosság, termékszavatosság A Vállalkozás a jótállási és szavatossági igények érvényesítése során a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet szerint jár el. 10.1. Jótállás 10.1.1. A Vállalkozást a termékeire vonatkozóan a Ptk. vonatkozó rendelkezési alapján jótállási kötelezettség terheli, amely azt jelenti, hogy a Vállalkozás a jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba a termék nem rendeltetésszerű használatára vezethető vissza. 10.1.2. A jótállás időtartama egy év, amely a termék fogyasztó részére történő átadásának napjával kezdődik. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. 10.1.3. A Vállalkozás az egyes termékekre vonatkozó jótállás időtartamát legkésőbb a termék Fogyasztó általi átvételekor adott jótállási jegyen szereplő adatok útján közli. 10.2. Kellékszavatosság 10.2.1. A Fogyasztó hibás teljesítés esetén a Vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Ptk. szabályai szerint. 10.2.2. Kellékszavatossági igénye alapján a Fogyasztó - választása szerint -: 10.2.3. A Fogyasztó a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Fogyasztó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Vállalkozás adott okot. 10.2.4. A Fogyasztó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Vállalkozással. A szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Fogyasztó már nem érvényesítheti. 10.2.5. A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Fogyasztó igazolja, hogy a terméket a Vállalkozástól vásárolta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után a Fogyasztó köteles bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt. 10.3. Termékszavatosság 10.3.1. A termék hibája esetén a Fogyasztó - választása szerint – a 10.2. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. 10.3.2. Termékszavatossági igényként a Fogyasztó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. Termékszavatossági igényét a Fogyasztó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. 10.3.3. A Fogyasztó termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben érvényesítheti. A termék hibáját a Fogyasztónak kell bizonyítania. 10.3.4 Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan a Fogyasztó nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a Fogyasztó a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti. 10.3.5. A Fogyasztó ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a jótállásból fakadó jogok az 10.2. és a 10.3. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik. 11. Panaszkezelés és jogérvényesítés 11.1. A Fogyasztó kérdésével, kérésével, illetve panaszával az alábbi módokon fordulhat a Vállalkozáshoz: Személyesen: a Vállalkozás 1.6. pont szerinti és 1.7. pont szerinti ügyfélszolgálatai valamelyikén 11.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek: Békéltető testület: Hatáskörébe tartozik a fogyasztó és a vállalkozás közötti, a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy (a továbbiakban: fogyasztói jogvita) bírósági eljáráson kívüli rendezése: e célból egyezség létrehozásának megkísérlése, ennek eredménytelensége esetén pedig az ügyben döntés hozatala a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban. Bírósági eljárás: A Fogyasztó jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint. Az ÁSZF-ben nem rögzített kérdésekben a mindenkori hatályos Polgári Törvénykönyv ide vonatkozó rendelkezései, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályai az irányadóak. A Vállalkozástól személyesen vagy a Webáruházon keresztül megvásárolt termékkel kapcsolatosan esetlegesen felmerülő bármiféle jogvita rendezésére a felek a Debreceni Járásbíróság, vagy törvényszéki hatáskör esetén a Debreceni Törvényszék kizárólagos illetékességét kötik ki. Európai Unió Online Vitarendezési Platformja: Online adásvételi szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén lehetőség van arra, hogy a fogyasztók az online vásárláshoz kapcsolódó, határon átnyúló jogvitáikat elektronikusan rendezni tudják a következő linken keresztül elérhető online platformon keresztül beadott elektronikus panasz útján: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU Ehhez nem kell mást tenni, minthogy a fenti linken elérhető online platformon a fogyasztó beregisztrál, kitölt egy kérelmet hiánytalanul, majd elektronikusan beküldi a Békéltető Testület részére a platformon keresztül. Magyarországon a Budapesti Békéltető Testület (BBT) jogosult eljárni az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekhez kapcsolódó határon átnyúló fogyasztó és kereskedő közötti jogvitákban. 12. Vegyes rendelkezések 12.1. A Vállalkozás biztosítja, hogy sem a szerződéskötés során, sem pedig a szerződéskötést követő kapcsolattartáshoz biztosított telefonos ügyintézés során a Fogyasztót a hívásért emelt díj nem terheli. 12.2. A Vállalkozás tájékoztatja a Fogyasztót arról, hogy a Vállalkozásnál nem áll rendelkezésre a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény szerinti magatartási kódex. 12.3. A Vállalkozás által működtetett Webáruházban található információk jóhiszeműen kerültek felhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért, az esetleges elírásokért a Vállalkozás nem vállal felelősséget. 12.4. Amennyiben a Fogyasztó a Webáruházban kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni Vállalkozásnak. Amennyiben Vállalkozás jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására. 12.5. A jelen ÁSZF hatálybalépésének időpontja 2018. 05. 14. A Vállalkozás fenntartja a jogot az ÁSZF egyoldalú módosítására. Az ÁSZF módosítása esetén az Eladó az új szerződési feltételeket közzéteszi a Webáruházon, és a Webáruház nyitóoldalán figyelmezteti a felhasználókat a szerződési feltételek módosulásáról és a hatályba lépés időpontjáról. A figyelmeztetés elmulasztása az új ÁSZF hatálybalépését nem érinti 12.6. A Vállalkozás a Webáruházon nyújtott szolgáltatások igénybevételét kizárólag jelen ÁSZF-ben meghatározott feltételek között biztosítja, azoktól való eltérés nem lehetséges. További kérdése esettén keresse munkatársainkat. Debrecen, 2018. 05. 14.
Neonplay International Kft.
2. számú melléklet: Elállási nyilatkozatminta
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében: Rendelés szám : _____________________
A szerződéskötés/átvétel időpontja: _____________________ A fogyasztó(k) neve: _____________________ A fogyasztó(k) címe: _____________________
1. számú melléklet: Elállási/Felmondási tájékoztató
Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést. Az elállási/felmondási határidő: Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: Neonplay International Kft. Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is. Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát. Az elállás/felmondás joghatásai Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatás teljes összegét. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.; A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli. A szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén ha Ön kérte, hogy a felmondási határidőn belül kezdődjön meg a szolgáltatás teljesítése, felmondása esetén Ön köteles megtéríteni számunkra a szerződés megszűnésének időpontjáig arányosan teljesített szolgáltatásért járó összeget. Hasonlóképpen visszatérítjük az Ön által nyújtott ellenszolgáltatás azon részét, amely meghaladja az általunk nyújtott szolgáltatás ellenértékét. |